Sunday, March 20, 2011

Lady Of The Flowers

Read this post in English by clicking on "Read more" below !
Nechci Vás vyděsit svým kreslířským NEuměním, takže následující článek nese varování. Nikdy jsem hezky nekreslila, hezky kreslit nebudu a nemám v tom žádné ambice. Nicméně si ráda šiju věci doma a dost často mi s tím pomáhá ženská část naší rodiny. Kreslení se tedy nevyhnu, protože z mého popisu bychom s mamkou a babičkou možná upletly šedivé ponožky, ale těžko bychom ušily šaty :))
Teď se chystám na květovanou sukýnku, která by snad měla být na ušití jednodušší než některé moje další současné nápady. Můj záměr ušít si tuhle sukni mi dnes připomněla Joll na svém blogu postem o kolekci Tally Weijl. Chci Vám tedy ukázat, jak to teď začíná.

Ano, nejsem zrovna talent, vím :))

zdroj: http://anishafashionista.blogspot.com/

Zítra jdu vybrat látku a snad brzy se dostanu k samotnému procesu výroby. Bohužel mě čeká škola, takže můj volný čas zase dostane pořádnou facku..
Takže doufám, že i přes školní a pracovní překážky Vám brzy ukážu hotovou sukni.

Na příští dny chystám hned několik outfit postů, a to právě s věcmi, které jsem si (někdy s menší asistencí mamky nebo babičky) ušila.
Doufám, že se Vám budou líbit. Je to částečně důvod, proč jsem založila blog - chtěla bych někde ukázat tyhle moje doma šité kousky, které (věřím) mohou být stejně hezké jako kupované hadříky..

Mějte se přenádherně.

A ještě song z titulku!
Placebo - Lady Of The Flowers

I don't wanna scare you with my NONart drawing so the following post is with warning. I can't draw, I never could and I don't have any ambitions in drawing. But I like to sew my own clothes and it's ussually my mum and my grandma who are helping. So I can't avoid drawing at all because my description of thing I wanna sew might be good for socks but definitely not for dresses and skirts :))
Now I'm preparing for floral print skirt which should be easier to sew than my other current ideas. It was Joll who reminded me today of my intention to sew this skirt by her blog post about new Tally Weijl collection. I wanna show you how it begins.

Yes, I definitely haven't got talent for this, I know :))


Tomorrow I'm going for some materials and I hope I'll start sewing the skirt some day soon. Unfortunately there's school and work and I think that my free time will get its ass kicked.
So I hope that despite my duties at school and work I'll show you the skirt soon.

I'm preparing some outfit posts (especially with clothes I sewed, sometimes with little help from my mum or grandma) for the next days.
I hope you'll like it. It's partly the reason I started this blog - I wanna show you my own clothes which I believe can be such as fashionable as clothes from shop.

Have a fabulous day.

6 comments:

  1. Náhodou, ten nákres je ekný !

    ReplyDelete
  2. já bych taky chtěla umět šít! to bych pak do obchodů ani nepáchla!!!=D

    ReplyDelete
  3. Ten nákres je moc pěkný! :) doufám, že se pak pochlubíš co jsi vyrobila :)

    ReplyDelete
  4. Fíha, teším sa na výsledok.. :)

    a ps:
    ak ta zaujima navrharstvo možno by ťa moho zaujať posledný post na mojom blogu ... :)

    ReplyDelete
  5. Hey, that's okay (about your drawing skills). You know what they say, "practice makes perfect." Besides, as long as you can convey to a seamstress what you're looking for, then you're all good.

    The Queen of Hearts

    ReplyDelete

Děkuju za všechny Vaše komentáře :))
//
Thank you for all your comments :))