Tuesday, May 24, 2011

Without Me

Read this post in English by clicking on "Read more" below !
Zamýšlená maturitní pauza byla sice mnohem dramatičtější, než jsem očekávala, ale vyplatila se. Sice mě ještě čekají písemné státní maturity, ale ty, předpokládám, zvládnu v pohodě. Z ústních maturit mám velkou radost, dopadly skvěle a snad jsem předvedla, že jsem se za ty roky fakt něco naučila. Když se na to podívám zpět, musím říct, že se mi zdá, že maturita je mnohem náročnější nervově než vědomostně. Ale když už tam pak sedíte, je to lepší, než si představujete.
Můj pomaturitní život je samozřejmě perfektní. Dělám věci, o kterých se mi pár měsíců vážně jen zdálo. Vyklidila jsem šatník, police s učením, čtu knihy, koukám na seriály, spím si jak chci... Hrozně moc si toho užívám, dokud to jde. Brzy, velice brzy, přijde práce a nějaké to učení na přijímačky, ale pár dnů si dávám za odměnu zcela volných.
Těším se na Vás, protože to, co jsem slibovala před... uff, víc jak dvěma měsíci (!!!) určitě přijde.

A ještě jedna věc - máte nějaký seriál, který byste mi vřele doporučili. Mám pocit, že jsem vybrakovala Ameriku, už jsem jich viděla až moc... Friends, Desperate Housewives, NCIS, Criminal Minds, Castle, Dexter, 90210, Gossip Girl, Bones, Grey's Anatomy, O.C., ... poraďte nějaký další! :)

Všem, které ještě čeká maturita nebo zkoušky na vysoké, srdečně držím palce a doufám, že se budete za chvíli radovat tak jako já!

Song z titulku:
The pause planned because of my graduation was a bit more dramatic that I intend it to, but it was worth it. Although there are some exams yet to pass, I bet I'll do just fine and that I'm almost done now. I'm really happy because I did very well during my exams and I think I've shown that I've really learned something during past few years. When I look back I must say that graduation is probably harder from the point of nerves that from the point of knowledge, but when you finally sit there, it's much better than you imagined.
My after-graduation life is perfect of course. I do things I only dreamed about for last few months. I've cleaned up my closet, I read a lot, I watch my favourite TV series and I sleep a lot! I'm really enjoying it right now, because there are some duties in front of me so it won't last forever.
I'm glad that I'm back and I hope that we'll start to enjoy making / reading my blog. See you soon, guys!

One more thing - which Tv series would you recommend? I feel like I've seen everything... Friends, Desperate Housewives, NCIS, Criminal Minds, Castle, Dexter, 90210, Gossip Girl, Bones, Grey's Anatomy, O.C., ... but I need more! :)

I wish good luck to everyone whose preparing for exams and I hope that you'll be happy like I am as soon as possible!

No comments:

Post a Comment

Děkuju za všechny Vaše komentáře :))
//
Thank you for all your comments :))