Friday, March 18, 2011

I Can't Get Started

Read this post in English by clicking on "Read more" below !
Ciao!
Jeden by neřekl, jak je těžké vymyslet alespoň trochu normální první článek a neudělat ze sebe hned ze začátku idiota.
Už skoro rok si pohrávám s myšlenkou založit si vlastní fashion blog. Vždycky jsem našla výmluvu - vím, že ne každý den jsem vyfešákovaná (skoro bych řekla, že mnohdy vypadám hrozně), navíc času je už teď málo a přibrat si další, byť radostnou, povinnost - to mi připadá až trochu sebevražedné.
Na druhou stranu mám ráda výzvy, a tak jsem si nakonec řekla - proč ne?
Uvidíme, jak to celé dopadne či nedopadne, ale za pokus nic nedám.

Celé to začalo mnohými inspiracemi, které jistě všichni budete znát:

Jeden z mých nejoblíbenějších blogů. Miluju jejich originální nápady a velikou odvahu! Agnes je nejkrásnější a nejvíc sexy hambářka, jakou jsem kdy v síti fashion blogů viděla.

Nejroztomilejší Boo. Navíc sdílím její potřebu nových bot.

Neuvěřitelně sympatická slečna, miluju její články - ví, jak pobavit.

Další neuvěřitelně sympatická slečna, Lili, s účesem, který jí zááávidím pekelně dlouho. Já ale nikdy nenajdu odvahu.
Beáta - strašně se mi líbí její směs ženskosti a rebelie, alespoň já to tak vnímám. A ty oči!

Leopardice, první fashion blog, který jsem kdy otevřela a zamilovala se do něj na první pohled. Škola, že se snižuje frekvence přispívání...

Teruna - také jedna z "mých prvních" bloggerek. Líbí se mi ta pohoda, která z ní čiší a uvolněnost jejích outfitů. 

A na závěr song z titulku:
Jamie Cullum - I Can't Get Started
It's actually incredibly hard to write a first post and not make a fool out of me at the same time. For almost a year I've been thinking about founding my own fashion blog but I've always found a reason why not - there are many days when I look completely terrible, I don't wear fashionable clothes all the time and I've already got enough work.
But I love to dare myself so I decided that I'd try it. We'll see how it all goes or ends. But I think it's worth trying.

It all started with these inspirational people you probably already know:
One of my most favourite blogs. I love their original ideas and wonderful fortitude!
Agnes 
is the most beautiful and the sexiest naughty girl I've ever seen in the world of fashion blogs.



The cutest Boo. I share her passion for buying new shoes.

Incredibly likeable girl, I love her posts because she knows how to entertain readers.

Another incredibly likeable girl, Lili. I envy her hair for very long time but I'll never be brave enough to cut mine the way she did. 
Beáta - I like her mix of feminality and rebellion. That's at least how I feel about her style. And her eyes!

Leopardice, the first fashion blog I've seen and I dell in love at first sight. It's a shame that she doesn't post more frequently.

Teruna - also one of "my first" bloggers. I like the tranquility and the negligence in her outfits.

8 comments:

  1. vítej v tomhle bláznivém světě=D

    littleroadstar.com

    ReplyDelete
  2. Vítej, ať se ti dařííí =P

    ReplyDelete
  3. tak teda teším sa na nové príspevky :) mas noveho citatela :)
    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jůů, Jamie Cullum. :-)
    Hodně štěstí.

    ReplyDelete
  5. Díky všem za příjemné uvítání. Jsem ráda, že Jamie Cullum potěšil, já ho miluju, takže se ho určitě někdy dočkáte znovu :)

    ReplyDelete
  6. tak vidím, že nás k tomu vedly víceméně stejné zdroje :))) hodně štěstí :)

    ReplyDelete

Děkuju za všechny Vaše komentáře :))
//
Thank you for all your comments :))